Opłaty
- Opłata jednorazowa 11 000 zł
- Płatność w dwóch ratach: 12 000 zł (7 000 zł + 5 000 zł)
- Obowiązuje wniesienie opłaty wpisowej w wysokości 150 zł.
Opłaty prosimy wnosić przelewem na konto bankowe:
SGGW w Warszawie
ul. Nowoursynowska 166
02-776 Warszawa
71 1240 6003 1111 0000 4943 8060
W tytule przelewu prosimy wpisać: X00197 imię i nazwisko słuchacza
Potwierdzenie wpłaty opłaty wpisowej należy dostarczyć w trakcie rekrutacji. Przy opłacie jednorazowej za całe studia, potwierdzenie wpłaty należy dostarczyć do Sekretariatu Studiów przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. Przy dwóch opłatach semestralnych, potwierdzenia wpłaty każdej raty należy dostarczyć przed rozpoczęciem każdego semestru.
Uczelnia wystawia fakturę VAT na żądanie Nabywcy będącego osoba fizyczną zgodnie z 106b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), czyli w przypadku zgłoszenia żądania przez Nabywcę nie później niż w terminie 3 miesięcy – licząc od końca miesiąca, w którym otrzymano całość lub część zapłaty. Uczelnia nie wystawi faktury, jeżeli żądanie zostanie zgłoszone po tym terminie.
W przypadku, gdy Nabywcą jest firma Uczelnia wystawia VAT zgodnie z przepisami ustawy o VAT, czyli do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu w którym Uczelnia otrzymała wpłatę za studia podyplomowe.